Semintele de canabis: care sunt beneficiile lor?

Categories NoutatiPosted on

Semintele de canabis ofera beneficii nesfarsite, chiar daca nu sunt la fel de populare cum sunt alte seminte.

Dar se dovedeste ca, ca aliment, aceste seminte sunt printre cele mai hranitoare care exista. Au mai multe Omega 3 decat semintele de chia si mai multe proteine ​​decat orice alte seminte. Aici puteti citi mai multe informatii despre aceasta.

In acest articol ne vom concentra asupra beneficiilor consumului de seminte de canabis.

Vitamine si minerale

Da, semintele de canabis au o cantitate de vitamine si minerale neasteptate. Sunt ambalate pana la margine cu nutrienti. Sa vedem ce fel de vitamine contin:

Vitamina E : Aceasta vitamina este unul dintre cei mai importanti antioxidanti pentru organismul nostru.

Vitamina B6 : ajuta la producerea de anticorpi in sistemul imunitar. De asemenea, este esentiala pentru sinteza hemoglobinei si neurotransmitatorilor.

Niacina (Vitamina B3): Este important pentru sistemul digestiv, sistemul imunitar si, de asemenea, transformarea alimentelor in energie.

Riboflavina (Vitamina B2): Este o vitamina importanta pentru crestere, deoarece este pentru sanatatea ochilor si pielii noastre.

Tiamina (vitamina B1): vitamina foarte importanta pentru metabolismul celulelor. De asemenea, este important pentru buna functionare a inimilor si muschilor nostri.

Folatul (Vitamina B9): cheia bunei functionari a organelor noastre.

Iata o lista a mineralelor: fier, calciu, magneziu, potasiu, zinc.

Omega 3 si Omega 6

Semintele de canabis sunt bogate in acizi grasi, in special Omega 3. Studiile arata ca pentru a profita din plin de beneficiile Omega 3 trebuie sa consumam, impreuna cu acesta, o anumita cantitate de Omega 6 .

Cantitatea ideala de Omega 6 este tripla fata de cea pe care o consumam de Omega 3. Se pare ca semintele de cannabis furnizeaza exact aceasta cantitate: Pentru fiecare gram de omega 3, acestea au trei omega 6. Ce coincidenta, nu credeti? De asemenea, este notabil un alt acid gras pe care il gasim in aceste seminte, acidul gamma-linolenic. Acest acid este foarte valoros pentru a ajuta organismul sa reglementeze nivelul hormonilor si este prescris pentru a ajuta la acnee si PMS.

Proteina

Proteina din semintele de canabis este calitatea sa cea mai importanta. Stim cu totii ca pentru o dieta echilibrata si sanatoasa, trebuie sa incorporam o cantitate buna de proteine. In plus, este dovedit ca proteina vegetala este, in general, mult mai sanatoasa decat cea care provine din surse animale.

Desi nu este neobisnuit ca o samanta sa contina proteine, semintele de cannabis sunt campioanele din aceasta categorie. Pentru fiecare treizeci de grame de seminte de canabis, consumam zece grame de proteine. Aceasta inseamna ca aproape o treime din valoarea nutritiva a acestor seminte provine de la proteine.

Dar ceea ce face intr-adevar proteina din semintele de canabis este faptul ca sunt o proteina completa. Dar, intreaba: Ce este o proteina „completa?

Ei bine, este o proteina care contine cei noua aminoacizi esentiali, cei de care organismul nostru are nevoie si nu este in masura sa inlocuiasca cu alti nutrienti. Acesti aminoacizi trebuie consumati frecvent.

Printre sursele de proteine ​​vegetale, exista doar doua care pot fi numite complete: semintele de canabis si quinoa. Nici macar soia, proteina vegetala chintesentiala, nu poate fi numita proteina „completa”.

Lucrul bun despre semintele de canabis este ca pot fi consumate in atatea moduri. Exista persoane care le mananca cu coaja: Aceasta ofera o cantitate foarte valoroasa de fibre insolubile, care este vitala pentru sanatatea buna a stomacului nostru. Dar pot fi consumate si fara coaja, prajite: Au o aroma usoara, dar destul de asemanatoare cu alunele.

Deci nu mai asteptati si vizitati un magazin online unde puteti obtine cu usurinta seminte de canabis de buna calitate. Va vom oferi un sfat: consultati magazinul online Justbob, ofera seminte de foarte buna calitate la preturi bune.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *