Efectul semintelor de in asupra hipotiroidismului

Semintele de in contin substante care promoveaza sanatatea. Semintele de in sunt incarcate cu un acid gras numit acid alfa-linolenic, care este bun pentru inima ta. Acest acid apartine grupului de acizi grasi omega-3. O sanatate buna necesita un raport adecvat de acizi grasi omega-3 si omega-6. Dieta medie americana consta din prea multi acizi grasi omega-6 si nu suficienti acizi grasi omega-3.

Hipotiroidism

Hipotiroidismul apare atunci cand exista prea putin hormon tiroidian in sange. Glanda tiroida produce hormoni tiroidieni, iar atunci cand producerea glandei scade, face ca tiroida sa fie subactiva. Acest lucru provoaca diverse probleme in organism. Simptomele hipotiroidismului includ constipatie, oboseala, incapacitatea de a controla frigul, confuzie mentala si ritm cardiac lent. Desi boala afecteaza atat barbatii, cat si femeile, este mai frecventa la femei. Potrivit revistei Alive, multe femei dezvolta probleme cu tiroida dupa o boala stresanta din punct de vedere fiziologic, cum ar fi sarcina sau cresterea hormonilor suprarenale. Clinica Mayo explica ca diferite carti de medicina naturista recomanda prudenta la pacientii diagnosticati cu hipotiroidism care iau seminte de in.

Beneficiile semintelor de in

Semintele de in si uleiul de in beneficiaza organismul prin protejarea impotriva bolilor de inima, scaderea colesterolului si ajutand la controlul tensiunii arteriale. Alte beneficii ale semintelor de in includ un risc mai mic de a dezvolta boli de inima, cancer si diabet. alimentele care contin seminte de in ofera o sursa valoroasa de fibre, care ajuta la reducerea riscului de a dezvolta cancer de colon. De asemenea, semintele de in amelioreaza constipatia si ajuta la controlul zaharului din sange la pacientii diabetici. Magneziul este, de asemenea, prezent in semintele de in si ajuta la controlul simptomelor de astm prin mentinerea cailor respiratorii deschise.

Atentie cu semintele de in

Semintele de in contin cianogen, care este bine sa se ia in cantitati mici. Cu toate acestea, consumul a mai mult de doua linguri pe zi ar putea impiedica tiroida sa ia cantitati adecvate de iod. Pentru a dezactiva cianogenul, gatiti-l. Semintele de in contin si goitrogeni. Goitrogenii suprima functiile tiroidiene si se gasesc in diferite alimente, cum ar fi broccoli, secara si caise. Acestea pot provoca gusa, pot induce hipotiroidism si pot afecta in continuare functia si cresterea tiroidei. O portie tipica de o cana de alimente care contin goitrogen este recomandata de doua pana la trei ori pe saptamana si poate fi tolerata in siguranta de multe persoane cu hipotiroidism.

Istoria semintelor de in

Semintele de in au fost introduse in Mesopotamia, iar utilizarea culinara dateaza din Grecia antica. Popularitatea sa a scazut dupa caderea Romei. Carol cel Mare, imparatul, a ajutat la restaurarea si modelarea semintelor de in in cultura alimentara a Europei. A apreciat diferitele utilizari ale semintelor de in si a trecut legile de consum si cultivare. Acest lucru a condus la utilizarea pe scara larga a semintelor de in in Europa. Abia cand primii colonisti au ajuns in Statele Unite, au fost plantate seminte de in.

Informatii despre seminte de in

Semintele de in intregi pot fi pastrate la temperatura camerei timp de pana la un an, iar semintele de in macinate trebuie pastrate intr-un compartiment ermetic congelat sau refrigerat. Nu ar trebui sa existe lumina care sa poata patrunde in container. Semintele de in refrigerate trebuie folosite in 30 de zile de la macinare, iar semintele de in congelate in 45 de zile de la depozitare. Semintele de in pot fi adaugate la cereale fierbinti, briose, clatite, salate, dressinguri, paine cu drojdie si multe altele. Cel mai bine este sa incepeti cu o doza mica de seminte de in datorita continutului de fibre si sa cresteti incet cantitatea.

NU RATA

PE ACELASI SUBIECT